OMSİ Man Lion's City V2

OMSİ Bus Simulatorde şu ana dek oyuncular tarafından yapılmış en sorunsuz araçtır. 

Araçta kaliteli görseller olduğu için donma sıkıntısı olabilir. 
Oyun kasabilir... 






Linkler 



İyi Oyunlar 

Google Plus'ta Paylaş

Hakkında: Ali Can Saglam

Selam, bu site benim kendimin :) Hakkımda detaylı bilgiyi "hakkımda" sayfamda bulabilirsiniz.

17 Yorum:

  1. kurulumuda anlatsaydın kardeşim güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. İndirdiğin rar dosyasının içinde "Read_That!.txt" adında beni oku dosyası mevcuy kardeşim. Onu okuyarak basitçe kurulumu yapabilirsin.

    Dosyanın içinde bulunan üç klasörü oyunun ana dizinine çıkart. Yani MRSoftware/OMSİ içinde. Kopyala-Birleştir sorularını onayla.

    Bitti ;)

    YanıtlaSil
  3. kardeş yaptıgım otobüs yamahalarında otobüs gözükmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Read_That!.txt" adlı dosyayı okumamışsın. bu aracı yükle ardından benim yaptığım modları at. Sorunsuz şekilde çalışacaktır. Sil tekrar düzgün kurulum yap ;)

      Sil
  4. abi oyun hiç 86 fpsden assagı inmiyodu yamayı yüklenyince yamayı yükleyince 3 fpsden inmiyor :D

    YanıtlaSil
  5. Bu araç oyundaki en sorunsuz ve en ağır araçtır. Görüntüleri kaplamaları 3d çizimleri vs...

    Bence de en güzeli ;)

    YanıtlaSil
  6. ben kurdum çalışıyo ellerine saglık allah senden razı olsun ama tek sorunum var oda oyun çok kasıyo bide donma oluyo onu nasıl düzeltiriz benim pc kasmaması lazım anlamadım ben sıfır pc daha ekran kartı 5 gb nasıl kasıyo anlamadım

    YanıtlaSil
  7. ben omsi bus simulator oyununu flash bellekten yükledim klasörün içine atıyorum olmuyo vehicleye atıyorum olmuyo yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun çalışıyor da araç mı çalışmıyor. Türkçeyi düzgün kullanarak konuşsan anlayacağım. Niye böyle kötü absürd bir anlatım şekliyle konuşuyorsunuz?

      Düzgün açıklama olmadan nasıl yardım edeyim?

      Sil
  8. Araç Nasıl Hareket ediyor Onu Anlatabilir misin sana zahmet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırayla E-M-Ç-D tuşuna bas ardından numara pedinden 8 tuşuna bas hareket eder.

      Sil
  9. ALİCAN ABİ BANA TEMSA AVEUNE LF OTOBÜSÜNÜ VEYA OTOKAR KENT ADLI OTOBÜSÜ YAPABİLİRMİSİN NOLUR İHTİYACIM VAR :D

    YanıtlaSil
  10. Hocam merhaba. Otobüsü ekledim oyuna herşey güzel elinize sağlık.
    Bir sorum olacak otobüsü engelliler içi vs. indiriyorme tuşu var, o tuşun aşağı indirmesi çalışıyor fakat yukarı kaldırma olmuyor.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  11. Alican Otobüsü YÜkledim Girdim Oldu Eline Sağlık Tesekkürler Fakat F1 Tıklayınca içine girince Zıplamaya Başlıyorum Bunun Bir Çözümü Varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araç zıplaması oyun kasması demektir. Videoyu izle ve uygula.

      http://www.youtube.com/watch?v=wUwsmMwhLdA

      Sil
  12. Alican Bey Omsi'ye otobüs yüklerken ilk baktığım sitelerden birisi de burası TEBRİKLER ÇOK İYİ BİR SİTE (h)

    YanıtlaSil
  13. Alican Abi Harikasınnn :) Teşekkürler Otobüs İçin

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.