Daha önce sizler için aracın ilk sürümünü yayınlamıştım. 
O sürümü kendilerine Dem Product diyen ekip yapmıştı. 

Fakat araçta eksiklikler ve Türk stil farkları vardır. 
İşte burada devreye "Graywolf" [Cem HAN ] girdi.



~~

Kendisi araçta bir çok düzeltme ve ekleme yaparak aracı tam bir TÜRK otobüsü haline getirdi. 

Benim daha önce yayınladığım Trilogy Türk HD Skin paketleri de bu araçta çalışıyor !  

Skin konularıma ulaşmak için alttaki bağlantılara tıklayabilirsiniz 



~~

Bu mod yeni bir araç modu olarak paylaşılmıştır. Önceki O345 aracınızı silmeniz gerekiyor. 
Aksi takdirde mod çakışmasından ötürü sorunlar çıkabilir.

~~

Aracın hem ss jantlı modelleri hemde normal jantlı modelleri bulunmaktadır. 
İstediğinizi seçip kullanabilirsiniz. 
Eski O345 Classic modelini tamamen silip yerine bu aracı atın. 
Yani kurulumu yeni bir araç modu kurar gibi yapın. 


NOT : Silecekler için " KY_knp_dvornik_right " , aracı klavyeden çalıştırmak için " KY_knp_massa " işlemlerine tuş atayın. Bilmiyorsanız hiç karışmayın.
Aracın kullanım panelinden çalıştırın ;)



Tanıtım Videosu - Test Sürüşü


Emeklerinden ötürü Graywolf a teşekkürler..



İyi Oyunlar Dilerim :) 




31 yorum:

  1. kurulumu nasıl ben dosyaları attım ama çalışmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OMSİ/Vehicles klasörüne girin eğer bu araç ya da farklı bir O345 sürümü varsa komple silin. Ardından rardan çıkan "MB Turk o345_classic" adlı klasörü Vehicles klasörünün içine atın. Kurulum bu kadar.

      Bu araçla birlikte " O345 Trilogy HD Skin " Paketlerimi de indirirseniz daha fazla eğlenebilirsiniz. İyi Oyunlar :)

      Sil
  2. alican kardeş bu aracın manuel modu yokmu acaba?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Alican Sana Bir Sorum Olucak Berlin Spandau Hattında 13N & 92E Kullanmıyorum Yardım Edersen Sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorun bu araç için mi geçerli yoksa genel mi?

      Ayrıca hatırladığım kadarıyla o hatlar sadece çevrede gezen otobüsler içindi. Yeni harita yamaları indirmeni tavsiye ederim.

      Sil
    2. Birde Şu Otobüs Kamera Döndürme için (Önünü ,Sağı Solu vb.) Bir Video Yaparmısn

      Sil
    3. Böyle bir şeyin videosunu nasıl çekeyim. Farenin tuşuna basmayı bilmiyor musun? Basarak hareket ettireceksin fareyi. Bu kadar da olmaz !

      Sil
  4. ss jantlı modeli nereden seçicez içinde yokta =S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gerek. Bu mod ile birlikte 4 farklı otobüs eklenir.

      Sil
  5. Teşekür Ederim Mouse İşe Yaradı :)

    YanıtlaSil
  6. Kardeşim Direksiyon Nasıl Kapanıyor Alt Tarafta Kalan Tuşları Göremiyorum ??????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panelin solunda bulunan vites tuşlarından en sayındaki beyaz kutucuğa bas direksiyon kaybolacaktır. (o tuşun yarısı gözükür.)

      Sil
  7. silecekler hangi tuşla çalışıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Viteslerin üstünde tek tek bak bulacaksın zaten. .

      Sil
  8. dostum bu araç diğer araçlardan farklı çalışıyo galiba yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  9. Panelin sol tarafında üstten 2. sırada ortadaki tuşla elektrik vereceksin. Yani e tuşunun görevini o tuş yapar. Sonra M ardından ç ye bas çalışır. Hareket ettirmeden önce biraz motorun ısınması gerekiyor. Yoksa hareket etmez.

    YanıtlaSil
  10. araç sürerken sürekli donuyor ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isıtabilirsin :P

      http://www.alicansaglam.com/2013/12/omsi-2-zplama-sorununa-cozum-grafik.html

      Sil
    2. ama kardeşim oyun donuyor ne ısıtması arabayı sürerken donuyor bu otobüste :-?

      Sil
    3. Isıt derken ciddi değilim elbette üstteki yorumda verdiğim linke bakma zahmetinde bulunabilirsin

      Sil
  11. ya bunlar bende açılmıyor ne boyama ne de bu yamalr dedikleriniz harfi harfine uyguladım oyunu sildim yeniden yükledim kaç defa bu yamları yeniden yaptım ama olmadı sürümüm 1.1 gibi bişey neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vehicles klasöründe o345 classic gibi bir klasör olursa oyun araca yüklenmiş olacaktır. Oyun açılınca araç seçim ekranından mercedes classic seçerek ardından görünüm kısmından da iett skinlerimden birini seçerek çalıştırmak mümkün. Eğer hala sorun yaşıyorsan daha ayrıntılı şekilde anlatırsın daha ayrıntılı destek veririm.

      Sil
  12. kolay gelsin admin ben hat alamıyorum hangi hattı kullanıcam yardım edermisin :-?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmak istediğin haritaya ait .hof uzantılı dosyayı omsi vehicles klasörünün içine bu aracın klasörüne atabilirsin. hof dosyasını man sd200 klasöründe bulabilirsin. Ardından oyunda aracı seçip alt tuşuna basarak menüyü açtıktan sonra hattını gir ve oyna.

      Sil
  13. mod güzel omsi 1 de gayet güzel çalıştı omsi 2 çalışırmı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarlama yapılmadan 2. oyunda çalışma. Bu mod için uyarlama yapılamaz. O nedenle çalışmayacaktır.

      Sil
    2. keşke çalısaydı omsi 1 de çok keyif aldım bu otobüsle

      Sil
  14. Araçtaki Kamera Hangi tuşla Çalışıyo Kardeşim Yardım Edersen SEvinirim

    YanıtlaSil
  15. Alican kardeş nooolur cevap ver bu otobüste kapılar nasıl kilitleniyo ve ön kapılar hangi tuşla açılyor.

    YanıtlaSil

Yorumunuz kaydedildi. Denetlendikten sonra yayınlanacaktır.

 
En üste çık